Friday, May 05, 2006

två knep

Så när jag läste mitt eget inlägg igår så rörde jag till det för mig själv. Jag tänker: hur man man kalla sig för lycklig men ändå stå bå balkongen och vilja hoppa? Enkelt, det finns två lilla knepet i mig.

Den lyckliga lilla knepet är glad, social och ler när hon pratar.

Länge var den mörka lilla knepet det enda som fanns. Hon umgås inte mycket med andra och är väldigt osäker på sig själv.

Så nu när lyckliga lilla knepet finns i mitt liv borde det ju duga. Ja, jag är lycklig men allt står inte rätt till. Jag har börjat dricka så pass mycket så att jag inte har kontroll när jag festar(hur kan man egentligen göra det när man har haft en alkoholiserad papppa?). Jag kan inte ha en normal relation med någon av det andra könet.

1 Comments:

Blogger RedAngel said...

Men lilla gumman...du är en smart tjej & du måste värdera dig själv högst av alla.

Ta en paus från både fester & grabbsen tills du hittat till den ljusa sidan av dig själv. Fyfan...du VET ju hur dumt det där är, så varför straffa dig själv omedvetet?!

Du måste prioritera dig själv & ditt mående, du är stark...det vet du & ska du ha en kille så ska han värdera dig högt, eller hur. För det är du värd.

Dina två knep: 1. No boyz 2. Fixa hjälp nu!!! Och absolut inget annat!!!!

6:27 PM  

Post a Comment

<< Home